گنبدهای فیروزه ای

Email : Soofastaei@entc.org.ir

گنبدهای فیروزه ای

Email : Soofastaei@entc.org.ir

خیال بچگی

چشمانم را می بندم

و برای دقایقی طولانی

در خیال تو محو میشم

در خیالم بچه میشویم

بر سر بازیچه ای جنگ می کنیم

با آب نباتی شیرین می خندیم

و بدون واهمه از بود و نبود

به قلب های کوچکمان شادی می بخشیم

و خوشبختی مان  به رخ تمامی بچه های همسایه می کشیم

چشمانم را باز می کنم

بزرگ میشویم

مشکلات بزرگ تر میشوند

و طاقت ها کمتر

دیگر با یک آب نبات نمی خندیم

و فاصله ها رخ نمایی می کنند

در جنگ با غرور

به هم دوستت دارم می بخشیم

و اشک هایمان را پنهان می کنیم

مبادا که  دل دیگری برنجد

من و تو!

تو هم نشین تمام لحظه های خوب و بد من

و من ...! و من صاحب قلب تو!!!

بگذار برای همیشه بچه بمانیم

برای هم بهانه بگیریم

از دوری هم دلتنگ شویم

تو مرد من باش

و من پناه تو

بی واهمه دستان یکدیگر را بگیریم

بی ترس بخندیم

بی ترس گریه کنیم

بی ترس بمیریم