گنبدهای فیروزه ای

Email : Soofastaei@entc.org.ir

گنبدهای فیروزه ای

Email : Soofastaei@entc.org.ir

و عشق ...

و عشق، صدای فاصله هاست...

صدای گامهای توست که نزدیک و نزدیک تر میشود.

عشق گرمی نفسهای من است ، روی گونه های خیس تو

عشق نگاه خیره من است ،به نا کجا آباد فاصله مان.

عشق فریاد چشمان من در سکوت محزون بغض فشرده ی گلوی توست.

عشق دستان یخ زده ی من است، مابین انگشتان گرم و زیبای تو 

عشق بوسه گرم من است، بر دست مهربان تو

عشق تحمل تمام این دلتنگیهاست...تحمل بی تو بودنها!

عشق تمام من است ...نیاز با تو بودنها!

ترانه های محبوب من ۱۷

ای وای دلم ، دلم ، دلم

ای وای گلم ، گلم ، گلم

ببین که گر گرفتنت ، ببین گل انداخته تنم
تا لحظه ی رسیدنت ،‌ جون منی روی لبم

دلم که دور و برته ، نگاه من پرپرته
این همه پرپر می زنم ، نمی دونم باورته
این که چه قدر دوست دارم

پرته به تو حواسمو ، همه هل و هراسمو
این که بگم دوست دارم ، توی یه دنیا واسمو
تو هم بگی دوست دارم ، تو هم بگی

ای وای دلم ، دلم ، دلم

ای وای گلم ، گلم ، گلم

ببین که گر گرفتنت ، ببین گل انداخته تنم
تا لحظه ی رسیدنت ، ‌جون منی روی لبم

دلم همش به نام تو ، می دونی چه قدر می خوامتو ، تو می تونی فقط
بهم بگی دوست دارم ، منم بگم دوست دارم
دوست دارم ، دوست دارم
دوست دارم ، دوست دارم

ترانه های محبوب من ۱۶

آه یکی بود یکی نبود، یه عاشقی بود که یه روز
بهت می گفت دوست داره، آخ که دوست داره هنوز

دلم یه دیوونه شده، واست بی آزاره هنوز
از دل دیوونه نترس، آخ که دوست داره هنوز
وای که دوست داره هنوز

شب که می شه به عشق تو غزل غزل صدا می شم
ترانه خون قصه ی تموم عاشقا می شم
شب که می شه به عشق تو غزل غزل صدا می شم
ترانه خون قصه ی تموم عاشقا می شم

گفتی که با وفا بشم، سهم من از وفا تویی
سهم من از خودم تویی، سهم من از خدا تویی
گفتی که دلتنگی نکن، آخ مگه می شه نازنین
حال پریشون منو، ندیدی و بیا ببین

شب که می شه به عشق تو غزل غزل صدا می شم
ترانه خون قصه ی تموم عاشقا می شم
شب که می شه به عشق تو غزل غزل صدا می شم
ترانه خون قصه ی تموم عاشقا می شم

گفتی که با وفا بشم، سهم من از وفا تویی
سهم من از خودم تویی، سهم من از خدا تویی
گفتی که دلتنگی نکن، آخ مگه می شه نازنین
حال پریشون منو، ندیدی و بیا ببین

شب که می شه به عشق تو غزل غزل صدا می شم
ترانه خون قصه ی تموم عاشقا می شم
شب که می شه به عشق تو غزل غزل صدا می شم
ترانه خون قصه ی تموم عاشقا می شم
شب که می شه به عشق تو غزل غزل صدا می شم
ترانه خون قصه ی تموم عاشقا می شم 

ترانه های محبوب من ۱۵

رفتی و خاطره های تو نشسته تو خیالم!
بی تو من اسیر دست آرزوهای محالم!
یاد من نبودی اما، من به یاد تو شکستم!
غیر تو که دوری از من ، دل به هیچ کسی نبستم!

هم ترانه! یاد من باش!
بی بهانه یاد من باش
وقت بیداریِ مهتاب،
عاشقانه یاد من باش!

اگه باشی با نگاهت، میشه از حادثه رد شد!
میشه تو آتیش عشقت، گُر گرفتنُ بلد شد!
اگه دوری، اگه نیستی، نفس فریاد من باش!
تا ابد، تا تهِ دنیا، تا همیشه یاد من باش!

هم ترانه! یاد من باش!
بی بهانه یاد من باش!
وقت بیداریِ مهتاب،
عاشقانه یاد من باش!

بی تو می میرم

 

 

یه سلام عاشقونه

با یه بغض بی بهونه

می نویسم تا بدونی

یاد تو، تو دل می مونه

یادته وقتی می رفتی

دم به دم نگات می کردم

بغض سنگین توی چشمام

گفتی: صبر کن برمی گردم

یادته قسم می خوردیم

عزیزم بی تو میمیرم

اما حالا که تو نیستی

من با دلتنگی اسیرم

یادمه وقتی می گفتم

به خدا نمیری از یاد

آه سردی می کشیدی!

توی قلبم مثل فریاد

اما حالا که تو نیستی

حال و روز من خرابه

آخر قصه ی عاشق

اشک و ماتم و سرابه

اما حالا که می بینم

بی تو دل رنگی نداره

توی آسمون چشمام

غروبا بارون می باره

می دونی طاقت ندارم

با غم و غصه اسیرم

زود بیا که خیلی تنهام

به خدا بی تو میمیرم 

دل